ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1. Je možné využít platbu "na dobírku"?

- Ano, zboží je možné objednat na dobírku.

- Nově také využíváme platební bránu gopay, kde máte na výběr více možností - online kartou, bankovním převodem, přes Vaši banku. Gopay je bezpečná a okamžitá platba. 

2. Mohu zboží vrátit, bez udání důvodu?

- Ano, samozřejmě zboží můžete vrátit nebo vyměnit ve lhůtě 14 dní, bez udání důvodu. Následně vám vrátíme peníze nebo vyměníme zboží. 

- U každého produktu, který to vyžaduje, naleznete velikostní tabulku se všemi potřebnými údaji v centimetrech, takže můžete porovnat podobný kousek oblečení ke zjištění správné velikosti.

3. Mohu zboží reklamovat?

- Ano, pokud bude zboží nějakým způsobem vadné, napište nám email a vše vyřešíme ku vaší spokojenosti.

4. Platí se nějaké další poplatky?

- Ne, platíte pouze za Vámi objednané zboží a poštovné. Žádné další poplatky se neúčtují!